דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי: ניחוח ארץ רחוקה 

מאת    [ 29/03/2012 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 2410 פעמים ]

קניות הן תענוג של ממש. כיף לשוטט בקניון או ברחוב, ללטוש עיניים על חנויות הראווה ולהיכנס לחנויות, למדוד, להתלבט עם החברה עם האמא (או הבעל המסכן שנגרר איתך כבר שעות ונמצא על סף התמוטטות עצבים). אך נשים רבות מתאכזבות מההיצע המקומי של הביגוד וההנעלה בארץ. הן לוטשות עיניים בקנאה אל חנויות בגדים בניכר, שעולה מהן ניחוח מסוגנן ואלגנטי.

נדמה שגם הרשתות הפופולאריות שהגיעו אלינו לאחר שנים של המתנה, מתאפיינות במבחר צנוע בהרבה מאחיותיהן, החנויות בארה"ב או אירופה. חלק ניכר מהבגדים פשוט אינו מגיע לכאן כלל. כך, רבות מאיתנו מוצאות את עצמנו חולמות על טיול חלומי באירופה או בארה"ב, רק כדי לספק את יצר השופינג המנקר שאינו בא על סיפוקו בחנויות המקומיות.
 
שילוח בינלאומי הוא דרך נפלאה לקבל סחורות מארצות רחוקות מעבר לים, במיוחד מארה"ב. כשהמחירים של כל המוצרים סביבנו מרקיעים לשחקים, המחשבה על הזמנת פריטים באמצעות שילוח בינלאומי היא מפתה במיוחד.

המבחר המסחרר של חנויות בגדים ונעליים בחו"ל ניבט אלינו מתוך שפע של אתרים. מתוכם, צריך לבחור ולדלות בזהירות את אלו שמציעים שילוח בינלאומי במחיר סביר ולא בעלות של מאות שקלים. כדי שהמשלוח ישתלם, יש להקפיד על מחיר שילוח נמוך. כמובן שיש פה אלמנט של סיכון.  מאחר ואין לנו שום דרך למדוד את המוצר ולוודא שהוא מתאים עלינו באופן מושלם, יתכן שנקבל מוצר שנתאכזב ממנו כי הוא גדול מידי/קטן מידי למידתנו.

לאחר בחינה קפדנית של המוצרים, התלבטות והתחבטות ממושכת מול מסכי המחשב, שילמנו ואנו מחכות בקוצר רוח. שילוח יביא אלינו את הפריטים, עטופים בנייר אריזה שמריח כמו ארץ רחוקה, ניחוח משכר וזר. כשאנחנו פותחות את האריזה ואנחנו בודקות את תכולת החבילה, אנחנו מרגישות אופוריה.

אך לא רק אנו, נשים תאבות קניות מתפתות לבצע שילוח מניכר. גם גברים חולי גאדג'טים מרגישים מתוסכלים מהמחירים המופקעים סביבנו, הם מבצעים השוואת מחירים למוצרים בחו"ל ורואים שגם אם נוסיף למוצר את מחירו של שילוח, עדיין יהיה זול יותר לייבא אותו מאשר לרכוש אותו בארץ.

לא רק בגדים, נעליים גאדג'טים עולים פחות בחו"ל - גם ספרים נוטים להיות הרבה פחות יקרים שם.
ניתן לבחור ספרים בכריכה קשה או רכה, כאשר הכריכה הרכה זולה בהרבה ממחירו של ספר בארצנו. מתסכל מאוד להיות תולעת ספרים בארץ.

אין ספק שכולנו מרגישים מאוד מתוסכלים מיוקר המחיה. ישראל נהייתה מדינה יקרה יותר מאשר ארצות אירופה. באמצעות שילוח אפשר קצת להקל את העצבים והמרירות ולהביא אלינו ניחוח של חו"ל, ממש עד מפתן ביתנו.  

על שילוח בינלאומי והובלה ימית: http://www.graveone.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב